کوچکترین برچسب کتانی RFID قابل شستشوی فوق مقاوم جهان

شرکت Fujitsu Frontech North America یک برچسب کتان RFID را روانه بازارهای جهانی کرده اند. برچسب پارچه کتانی WT-A543 RFID 30 درصد از نسل قبلی کوچکتر است (فاکتور شکل 7 میلی متر) و به راحتی می توان آن را در هر کناره یا حاشیه ای می توان قرار داد.
طراحی مکانیکی جدید، مقاومت شیمیایی بهبود یافته ای را ارائه می دهد و در عین حال استحکام و دوام بیشتری را در ظاهر کوچکتر ایجاد می کند.

با بهبود کارایی و دوام این برچسب RFID،ضمن کاهش عرض تگ،شرکت Fujitsu به شرکت ها را قادر ساخته تا تا براحتی در طیف گستره ای از محصولات این تگ  RFIDرا قرار دهند. اندازه کوچکتر این امکان را می دهد که تگ های کتانی RFIDنوع WT-A543 بطور مستقیم در هر پارچه، پوشاک و هر منسوجاتی که در دنیا وجود دارد اضافه شود. هنگام دوختن درزها ، برچسب 7 میلی متر غیر قابل مشاهده و غیر قابل توجه است. برچسب کتانی فوق مستحکم  WT-A543 RFID برای انواع لباس های مراقبتی، بیمارستانی، هتلی و سایر روپوش ها قابل استفاده است.

برچسب های کتانی WT-A543 RFID فوجیتسو در صنعت بی نظیر است زیرا طراحی آنها امکان خواندن با چگالی بسیار بالا و دامنه خواندن کاملاً کنترل شده را فراهم می کند و به کاربران امکان خواندن دقیق موارد برچسب خورده را در بسیاری از مکان های فرآیند در منطقه محلی، بدون خواندن سایر برچسب های RFID فراهم می کند. این به کاربران امکان می دهد فرآیند های داخلی خود را بطور کامل مدیریت کنند نه اینکه فقط برچسب ها را قبل از حمل و نقل مانند سایر برچسب های کتانی بخوانند.
برچسب کتانی جدید WT-A543 RFID اکنون از طریق شرکای توزیع مجاز Fujitsu Frontech در آمریکای شمالی قابل دسترسی است.

منبع: everythingrf.com

منو اصلی