rfid در باشگاه

فناوری RFID چگونه مدیریت باشگاه ها را بهبود می بخشد

با افزایش تقاضا، سالن های ورزشی و باشگاه های بدنسازی جدید در مناطق پرجمعیت شهر افتتاح شده است. افرادی که اهل تناسب اندام نبودند نیز به ورزش کردن علاقه پیدا کرده اند و این افزایش تقاضا نیاز به یک سیستم مدیریت کارآمد دارد.

فناوری RFID می تواند به صاحبان سالن های ورزشی کمک کند تا عملیات روزانه خود را مدیریت و افراد باشگاه خود را ردیابی کنند و همچنین تراکنش های مالی را زیر نظر داشته باشند. کارکنان مرکز تناسب اندام باید تمام اعضای خود را پیگیری کنند و مطمئن شوند که هر فرد مورد بررسی قرار می گیرد. علاوه بر این، آنها همچنین باید اطمینان حاصل کنند که مردم چیزهایی مانند حوله ها را که متعلق به باشگاه است، به خانه نبرند. برای مدیریت تمام جنبه های یک باشگاه و ارائه یک سیستم مدیریت کارآمد، RFID ابزار بسیار مفیدی است.

مچ بندهای RFID برای اعضا و بازدیدکنندگان

باشگاه های بدنسازی و مراکز تناسب اندام می توانند مچ بندهای RFID را به اعضای خود و همچنین سایر بازدیدکنندگان ارائه دهند. این مچ بندها از یک تراشه RFID تشکیل شده است که اطلاعات فرد مانند نام، شماره عضویت و نوع تمریناتی را که انتخاب کرده اند ذخیره می کند.

هنگام ورود به ورزشگاه، اعضا / بازدیدکنندگان باید دستبند خود را روی Reader اسکن کنند تا حضور خود را ثبت کنند. نام آنها بر اساس زمان ورود آنها به ورزشگاه ثبت می شود. به خاطر داشته باشید که کارت RFID یا مچ بند RFID بسیار سریعتر از بارکدها و کارت های نوار مغناطیسی است زیرا RFID نیازی به دید مستقیم بین فرستنده (دستبند) و گیرنده (خواننده) ندارد. از این رو، می توان از صف های انتظار طولانی در ورودی باشگاه بدنسازی/ورزشگاه جلوگیری کرد.

علاوه بر این، همان مچ بند را می توان در داخل باشگاه استفاده کرد. به هر یک از اعضای باشگاه یک کمد جداگانه برای نگهداری وسایل اختصاص داده شده است و آنها می توانند از مچ بند RFID خود برای قفل و باز کردن درب قفل استفاده کنند. با این کار آنها از حمل کلیدهای قفل با خود نجات خواهند یافت.

پس از اینکه اعضا تمرین خود را به پایان رساندند، دوست دارند یک بطری از نوشیدنی انرژی زا مورد علاقه خود را از فروشگاهی که در داخل سالن بدنسازی قرار دارد خریداری کنند. آنها نیازی به نگرانی در مورد داشتن پول نقد ندارند، تنها کاری که باید انجام دهند این است که مچ بند RFID خود را در پیشخوان اسکن کنند و صورتحساب را به هزینه های عضویت ماهانه خود اضافه کنند.

منو اصلی