بیناکارت با توجه به مسئولیتی حرفه‌ای که در قبال خریداران گرامی دارد، سلامت کلیه‌ی محصولات را قبل از ارسال بررسی می‌کند.

ضمانت 7 روز بازگشت کالا

در راستای ایجاد سرویس‌‏های ارزش افزوده، بیناکارت این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا 7 روز پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند و هر گونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، می‏‌شود.

لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش بیناکارت کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود. همچنین، این سرویس، اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود.

آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود.

در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط بیناکارت دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.

در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده دربیناکارت به اتمام برسد، و بیناکارت امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.

انصراف از خرید

-در صورتی که خریدار، پیش از ارسال کالا، از خرید منصرف شده باشد باید سریعاً بخش پشتیبانی را از تصمیم خود آگاه سازد. در این صورت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش وجود دارد.

– اگر بعد از دریافت کالا، مشتری از خرید خود منصرف شود، در صورتی که بسته‌بندی و پلمپ کالا باز نشده باشد و تگ‌ها یا برچسب‌های کالا جدا نشده باشد، مشتری می‌تواند تا حداکثر 7 روز کالای دریافتی را با هماهنگی واحد پشتیبانی به ما برگرداند.

(انصراف از خرید کالاهایی که به سفارش مشتری و یا به تعداد بالا برای ارسال موجود می شوند را شامل نمی شود )

-لازم به ذکر است در این صورت هزینه‌ی ارسال اولیه‌ی کالا به مشتری و هزینه‌ی بازگشت کالا به بیناکارت بر عهده‌ی مشتری بوده و بیناکارت بعد از کسر هزینه‌ی ارسال، بازمانده‌ی وجه را به‌طور میانگین تا 72 ساعت بعد واریز خواهد کرد.

آسیب‏های فیزیکی ناشی از حمل و نقل

– بیناکارت خرید‌های شما را با بسته‌بندی مناسب و ایمن ارسال می‌کند و هرگونه حادثه در مراحل ارسال کالا که منجر به آسیب‌دیدگی کالا شود به عهده‌ی شرکت حمل‌کننده است و در صورت تأیید شرکت حمل‌و نقل مبنی بر ایمن نبودن بسته‌بندی یا آسیب دیدن در این مرحله، خسارت را جبران می‌کند.

عیب فنی و مغایرت در سفارش

– برگشت دادن کالا توسط مشتری در صورت داشتن عیب فنی (مشکلاتی که در علمکرد کالا وجود داشته باشد) در صورتی امکان‌پذیر است که مشتری تا 7 روز پس از دریافت کالا با پشتیبانی تماس بگیرد.

– در صورت وجود هرگونه آسیب‌دیدگی، مشکل فیزیکی یا وجود مغایرت در سفارش ثبت شده، مشتری باید حداکثر تا 24 ساعت بعد از تاریخ دریافت کالا با پشتیبانی تماس گرفته و ما را از این مشکل آگاه سازد.

-برگشت دادن کالا توسط مشتری در صورت عدم همخوانی با سفارش ثبت شده مانند رنگ کالا یا سایر مشخصات ظاهری، در صورتی امکان‌پذیر خواهد بود که از کالا استفاده‌ای نشده باشد.

-وقتی مشتری می‌تواند بدون بازکردن بسته‌بندی، مغایرتِ محصول را با سفارش خود تشخیص دهد؛ رسیدگی به درخواست او درصورتی ممکن است که کالا را از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه‌ی خود خارج نکرده باشد.

شرایط بازگشت کالا

برای بازگشت دادن، باید کالا به‌خوبی در جعبه و کارتن اصلی خود بسته‌بندی شده و لوازم جانبی به همراه فاکتور، گارانتی و… همراه با محصول ارسال شود. برچسب زدن و درج نوشته بر روی بسته‌بندی اصلی کالا و یا مخدوش و پاره شدن بسته‌بندی اصلی باعث باطل شدن گارانتی بازگشت کالا می‌گردد.

-مشتری باید کالا را فقط از طریق پست جهموری اسلامی ایران ارسال کند. در صورت بازگشت کالا به علت وجود مغایرت با سفارش خریدار و عیب فنی، هزینه‌ی ارسال بر عهده‌ی بیناکارت بوده و معیار بازگشت هزینه‌ی ارسال کالا، رسید پستی می‌باشد.

در صورت ارسال کالا به روش‌های دیگر مانند اتوبوس یا تیپاکس، هزینه‌ی ارسال بر عهده‌ی مشتری خواهد بود.

-پس از پذیرش کالای بازگشتی در بیناکارت، تیم فنی آن کالا را تست کرده و نتیجه به‌طور میانگین تا سه روز کاری به مشتری اعلام می‌گردد.

-بعد از بررسی کالاهای بازگشتی توسط تیم پیشتیبانی بیناکارت در صورتی که کالا، خارج از قوانین بیناکارت بازگشت داده شده و بدون ایراد باشد؛ کالا مجدداً برای مشتری ارسال می‌گردد و هزینه‌ی ارسال به عهده‌ی مشتری خواهد بود.

-در صورتی که آسیب‌دیدگی ناشی از استفاده نادرست مشتری باشد، بیناکارت همان کالای آسیب‌دیده را مجددا برای مشتری ارسال می‌کند.

-در صورت خودداری مشتری از تحویل کالای بازگشتی، کالای مورد نظر به مدت یک ماه نزد بیناکارت به‌صورت امانت باقی می‌ماند و بعد از آن بیناکارت نسبت به مفقودی و یا آسیب‌دیدگی مسئولیتی بر عهده ندارد.

-در صورتی که نیاز به بازگشت وجه توسط فروشگاه بیناکارت باشد، حداکثر تا 3 روز کاری وجه مورد نظر به مشتری بازپرداخت خواهد شد.

شرایط بازگشت وجه

بعد از تکمیل فرآیند خرید توسط شما سفارش در حالت پردازش باقی می‌ماند تا در اولین فرصت بعد از تأیید نهایی واحد انبار سفارش در حالت تکمیل شده قرار گیرد و به واحد بسته‌بندی و ارسال فرستاده ‌شود. در صورت عدم تأیید واحد انبار، وضعیت سفارش شما به حالت لغو شده تغییر وضعیت پیدا می‌کند و در اولین فرصت واحد پشتیبانی برای هماهنگی جهت بازپرداخت یا تغییر سفارش با شما تماس خواهند گرفت.

در صورت انصراف از خرید و یا نیاز به بازگشت وجه به هر دلیل ، وجه مورد نظر فقط به کارت وارد شده در درگاه بانکی جهت خرید بازگشت داده خواهد شد.( واریز وجه 24 تا 48 ساعت کاری پس از انصراف واریز می شود )

منو اصلی