فناوذی rfid در هتل ها

مزایای مهم فناوری RFID برای هتل ها

بخش گردشگری در چند سال گذشته به منظور انطباق با رفتارها، نیازها و انتظارات جدید مشتریان، با هدف بهبود تجربه اقامت مهمان و همچنین مقرون به صرفه بودن کسب و کار، تحول عظیمی را تجربه کرده است.

فناوری RFID که برای هتل ها معرفی شده است باعث افزایش رزرو مهمان، کنترل بیشتر بر کسب و کار و همچنین افزایش درآمد می شود.

حقایق کلیدی

از طریق مچ بندهای RFID کاربران را می توان به طور مستقل و ایمن شناسایی کرد تا کسب و کار بتواند تمام فعالیت های خود را ردیابی و ذخیره کند و سیستم مدیریت هتل ها را بهبود بخشد و به اطلاعات بسیار ارزشمند دسترسی داشته باشد. با استفاده از این فناوری نوآورانه، می‌توان شماره اتاق یک مهمان معین، بازیابی اطلاعات کلیدی مهم مانند استفاده کاربر مهمان از اینترنت هتل، نوشیدنی مورد علاقه مهمان یا میانگین هزینه روزانه را در میان داده‌ها ممکن کرد.

سایر مزایای مهم فناوری RFID برای هتل ها

به لطف پرداخت های غیر نقد، هتل ها می توانند امنیت تراکنش های خود را افزایش دهند، زیرا مچ بند به یک کیف پول مجازی با قابلیت شارژ از طریق دستگاه تلفن همراه تبدیل می شود. کنترل دسترسی، با امکان اعطای مجوزهای مختلف دسترسی یا کنترل مناطق فعالیت مهمان، مدیریت جریان جمعیت و رزرو خدمات از دیگر قابلیت‌های قابل تنظیم توسط هتل هستند.

فناوری RFID با خلاص شدن از شر کلاهبرداری در انبار مچ بند و سایر کالاها، تجارت را ایمن تر می کند و آنها را تحت کنترل نگه می دارد.

این یک واقعیت است که تجارت گردشگری به تکامل خود ادامه خواهد داد، اما استقبال مهمانان از این فناوری جدید و نیازهای جدید و همچنین خواسته‌های آنها، انتقال به فضای دیجیتال را برای کسب‌وکار بسیار سریع‌تر و آسان‌تر می‌کند.

منو اصلی