فناوری RFID صنعت جواهرات خلیج فارس را متحول کرد

دبی: یک فناوری پیشرفته شناسایی فرکانس رادیویی (RFID)، با انجام شمارش دستی موجودی و محصولات، صنعت جواهرات جهانی را متحول می کند.

این  تکنولوژی راه حلی مقرون به صرفه برای مدیریت و ردیابی موجودی میلیون ها قطعه جواهرات در میان بسیاری از برنامه های کاربردی دیگر ارائه می دهد.

Tagit، یک شرکت مستقر در دبی، بخشی از انقلاب RFID است و در حال حاضر راه حل هایی را در طیف وسیعی از جواهرات فروشی ها در خاورمیانه، هند و اروپا اجرا می کند.

معمولاً تگ‌ها و اینلی‌های RFID برای حل مسائلی مانند مدیریت زنجیره تأمین، جابجایی چمدان‌های خطوط هوایی، تدارکات صنعتی، داروسازی و مراقبت‌های بهداشتی، حفاظت از برند، کتابخانه‌ها و مدیریت رسانه استفاده می‌شوند.

تا به امروز، این شرکت بیش از پنج میلیون قطعه جواهرات را با پایگاه های مشتریان در هشت کشور و بیش از 500 سایت زنده برچسب گذاری کرده است.

مدیر فروش Tagit RFID، حسن بن جمیل، گفت که مزایای بی شماری از پیاده سازی راه حل های RFID برای کسب و کار جواهرات و الماس وجود دارد.

“در صنعت الماس و جواهرات، حفظ یک انبار دقیق و قابل اعتماد ضروری است. با این حال، روش های قدیمی که با خطای انسانی همراه است، هرگز نمی تواند ارقام دقیق و قابل اعتمادی ارائه دهد. شمارش دستی موجودی زمان زیادی را تلف می کند، که در نهایت باعث اتلاف وقت می شود. جمیل گفت: اینجاست که فناوری RFID می تواند با ردیابی سریع و دقیق موجودی، تجارت را متحول کند.

یافته‌های اخیر تحقیقات IDTechEx نشان می‌دهد که تقاضا برای فناوری RFID در سراسر جهان به سرعت در حال رشد است و پیش‌بینی می‌شود این بازار در سال 2020 سه برابر شود و از 7.88 میلیارد دلار در سال جاری به 23.4 میلیارد دلار برسد.

تا سال 2024، کسب و کار RFID با 29 درصد رشد به 30.24 میلیارد دلار خواهد رسید و تقریباً در هر صنعت نقش خواهد داشت.

منو اصلی