rfid

دلایلی که RFID باعث تقویت کسب و کار شما می شود

فناوری RFID مدیریت موجودی را ساده می کند به طوری که همه اقلام در سراسر زنجیره تامین شناخته شده و قابل مشاهده هستند. با این بینش، می‌توانید کسب‌وکار خود را تقویت کنید زیرا مفروضات را با مشاهده، تخمین‌ها را با حقایق و سردرگمی‌ها را با قطعیت جایگزین می‌کنید.
RFID (شناسایی فرکانس رادیویی) برای شناسایی و ثبت اشیاء منفرد استفاده می شود. این فناوری توسط امواج رادیویی کنترل می شود و بین برچسب روی آیتم و خواننده RFID ارتباط برقرار می کند. فناوری RFID مکان و تعداد اقلام خاص را در زمان رکورد شناسایی می کند – حتی اگر اقلام در یک اتاق دیگر یا در یک جعبه مقوایی باشد.

RFID برای مدیریت موجودی می‌تواند یک چالش شناخته شده در صنعت خرده‌فروشی را حل کند، چرا که که بسیاری از خرده ‌فروشی ها بینش کافی را نسبت به موجودی در فروشگاه‌ها و انبارها ندارند. فقدان دید کلی در نهایت تأثیر بدی بر تجربه کلی مشتری می گذارد.

دلایلی که RFID کسب و کار شما را تقویت می کند.

  1. RFID فرآیندهای مدیریت موجودی شما را متحول می کند

روش‌های شمارش موجودی قدیمی و دستی خود را با فناوری RFID خودکار که بینش و نمای کلی از موجودی شما را ارائه می‌کند، جایگزین کنید. داده‌های موجودی دقیق، پایگاه دانش مبتنی بر واقعیت را تضمین می‌کند تا بتوانید بهترین تصمیم‌ها را برای کسب ‌وکار خود بگیرید.

با بینش درست در مورد انبار خود، می توانید از موجودی های بیش از حدی که نیاز به صرف غیر ضروری منابع زیادی برای ذخیره و جابجایی آنها دارید، جلوگیری کنید. به این ترتیب از داشتن اقلامی که اکنون از مد یا فصل خارج شده اند جلوگیری می کنید.


2. RFID خدمات مشتری را تقویت می کند

امروزه، مصرف کنندگان انتظار دارند که فروشندگان با اطلاعاتی که از خریدهای قبلی آنها دارند خدمات فوری به مشتریان بدهند. اگر تعداد موجودی شما نامشخص و غیرقابل اعتماد باشد، موجودی هر کالا قابل مشاهده نخواهد بود.

دانستن موجودی این امکان را فراهم می کند تا همه اقلام را بدون توجه به جایی که می خواهند خرید کنند، در دسترس مشتریان خود قرار دهید. در عین حال، زمانی که کارکنان فروش بتوانند زمان کمتری را برای جستجوی محل و در دسترس بودن محصول صرف کنند، بهترین شرایط را برای خدمات خوب به مشتریان فراهم می کند. وقتی همه اقلام در همه پلتفرم‌ها در دسترس هستند، برای مشتریان شما آسان‌تر است که مکان‌های مربوط به اجناس را پیدا کنند.

منو اصلی