بررسی روند تولید لاستیک خودرو در چرخه تولید با برچسب RFID

شرکت Confidex، یک شرکت برجسته در زمینه طراحی و تامین کننده راه حل های شناسایی بی سیم با برد کوتاه می باشد که طراحی این برچسب RFID برای ردیابی لاستیک در طول چرخه کامل تولید را انجام داده و نام این تگ را Confidex Tire Tag نامیدند.
اندازه کوچک این برچسب و طراحی آنتن جهت دار، انعطاف پذیری بیشتری را برای برنامه های مدیریت انبار در فضای باز و بسته فراهم می کند. برچسب لاستیک طوری طراحی شده است که قبل از فرایند حرارت دهی در داخل آن تعبیه شود.

tire tag

این برچسب ها مبتنی بر فناوری RAIN RFID/EPCglobal Gen2v2 RFID می باشند و توسط چندین شرکت لاستیک سازی برای تایرهای کامیون آزمایش و اثبات شده است. ادغام برچسب های RFID در تایر در نقطه تولید ، اپراتورهای ناوگان و سایر کاربران نهایی می توانند دوام و کارایی تایرها(لاستیک ها) را بهتر ردیابی کنند ، که می تواند به کنترل هزینه های مداوم تایر کمک کند.
RFID می تواند ردیابی و انجام منظم تعمیر و نگهداری تایرها را آسان تر و کارآمدتر کند و همچنین مشکلات یا خرابی های احتمالی را قبل از ایجاد خرابی های پرهزینه شناسایی کند.
Confidex TireTag از موقعیت انعطاف پذیر در تایر پشتیبانی می کند. این برچسب 40 میلی متر ، که کوچکتر از سایر برچسب های قابل مقایسه در بازار است ، هنوز هم به لطف آنتن همه کاره آن عملکرد عالی RF را ارائه می دهد.
این برچسب از تمام جهات تا حدود 3 متر محدوده عملکرد دارد و با استانداردهای ISO 20909 و ISO 20910 مطابقت دارد. این IP68 است که در برابر مایعات و گرد و غبار ارزیابی شده است و مقاومت در برابر مواد شیمیایی رایج و قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش را فراهم می کند.

منبع: everythingrf.com

منو اصلی