تکنولوژی rfid

آیا چالشی در کسب‌وکار خود دارید که بتوان آن را با فناوری RFID پر کرد؟

با برنامه های احتمالی RFID که ظاهراً بی پایان به نظر می رسند، این سوال سؤالی است که گفتن “نه” به آن سخت است.

می‌توان گفت که تگ‌های RFID نمونه‌ای از عصر دیجیتال هستند که استفاده از آنها تقریباً در همه جا وجود دارد. این روزها برچسب‌های RFID در همه جا ظاهر می‌شوند.

RFID یک فناوری ایده‌آل، ساده، مقیاس‌پذیر و ارزان است.

استفاده از فناوری RFID جهت پیدا کردن توپ های گلف

همه ما در طول سال‌ها توپ‌های گلف را گم کرده‌ایم – در برکه‌ها، دریاچه‌ها، بوته‌ها و حتی به جیب گلف بازان دیگر! ممکن است به نظر کمی ناخوشایند باشد، اما گلف سرگرمی ارزانی نیست – و بنابراین اگر می توان از پرداخت پول برای توپ های اضافی اجتناب کرد، باید اینطور باشد! این نوع مشکل گم شدن ها می تواند به زودی حل شود، زیرا مکان یابی کارآمد اقلام یکی از مزایای اصلی ارائه شده توسط RFID است.

استفاده از RFID  در مراقبت های بهداشتی

فرصت‌های RFID متعددی در بخش مراقبت‌های بهداشتی وجود دارد: مدیریت دارو، بهینه‌سازی جریان ترافیک در بیمارستان‌ها، و نظارت بر تجهیزات پیچیده و بسیاری موارد دیگر…

یک استارت‌آپ به نام IntelligentM امیدوار است بتواند با مشکل ساده اما جدی شستن دست‌های کارکنان مراقبت‌های بهداشتی مقابله کند. این یک فناوری ساده است: کارگران مچ بند می‌بندند و خوانندگان RFID در کنار شیرآلات قرار می‌گیرند: بنابراین اکنون همه می‌دانند که چه کسی پس از بازدید از توالت دست‌های خود را شسته و چه کسی را نشسته اند.

منو اصلی